برای ایجاد یک کسب و کار سودآور، معمولا به۲ تا۳سال زمان نیاز دارید. ایجاد اعتماد بین مشتریان در طول این دوره طلایی به شما کمک می‌کند تا سال‌های موفقیت را با پایه‌‌‌ای قوی که قبلا گذاشته‌‌‌اید، طولانی‌‌‌تر کنید.

 مزایای داشتن یک برند قوی

برخی از مزایا عبارتند از: افزایش به رسمیت شناختن برند، حساسیت کمتر نسبت به قیمت، بازاریابی دهان به دهان مثبت، افرادی که برای کار برای شرکت شما مراجعه می‌کنند، کارمندان متعهد، بهبود وفاداری مشتری و اثربخشی تبلیغات بیشتر بر مشتریان خواهند داشت. این مزایا می‌تواند به‌‌‌طور مستقیم تحت‌‌‌تاثیر نحوه برندسازی شما باشد.

در ادامه اشتباهاتی را مطرح می‌‌‌کنیم که در صورت اجتناب از انجام آنها، موفقیت آینده شما به‌‌‌عنوان یک شرکت رقیب برتر در زمینه تخصصتان تضمین می‌شود.

۱. ناسازگار بودن

سازگاری و ثبات برند یک عنصر کلیدی در برندسازی شخصی است. زمانی که پیام‌‌‌ها، تصاویر و ارزش‌‌‌های شما یکسان باشد، تصویری واضح و به یاد ماندنی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌‌‌کنید. برای اجتناب از این اشتباه، اطمینان حاصل کنید استراتژی برند شخصی ثابت و واضحی را ایجاد کرده‌‌‌اید که شامل پیام‌‌‌هایی است که با ارزش‌‌‌های شما همسو و درک روشنی از مخاطبان هدف شما باشد.

۲. تعامل نداشتن با مخاطبان

عدم‌تعامل با مخاطبان نه‌‌‌تنها به‌عنوان یک فرصت از دست رفته، بلکه یک اشتباه اساسی است که می‌تواند به‌‌‌طور چشمگیری بر برند شخصی شما تاثیرگذار باشد. زمانی که به نظرات، سوالات یا بازخوردهای مخاطبان خود پاسخ نمی‌‌‌دهید، این پیام را القا می‌‌‌کنید که علاقه‌‌‌ای به ایجاد روابط ندارید. برای جلوگیری از این اشتباه، اطمینان حاصل کنید که فعالانه با مخاطبان خود در همه کانال‌‌‌ها در ارتباط هستید.