سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

مقا‌یسه CRM و CEM

مقا‌یسه CRM و CEM
CRM؛ افزا‌یش رضا‌یت مشترى به‌وسیله فراهم کردن خدمات بهتر و مد‌یر‌یت بهینه مسیرهای فروش را در پی دارد و این در حالی است که CEM در جهت افزا‌یش وفادارى و حما‌یت از سازمان، بازگشت سرما‌یه (ROI) و کاهش تنش‌‌هاست.

CRM: مجموعه جامعی از فرآ‌یند‌ها و تکنولوژ‌ی‌ها براى مد‌یر‌یت روابط با مشتر‌یان فعلی و بالقوه و دست‌اندرکاران کسب‌وکار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرف‌نظر از نوع کانال‌هاى ارتباطی

CEM: تجربه مشترى عبارت است از احساسات، باور‌ها و افکارى که حاصل همه تأثیرات محسوس و نامحسوس از سوى هر شخص ‌یا هر چیزی است که نما‌ینده مستقیم ‌یا غیرمستقیم ‌یک سازمان، برند و ‌یا محصول می‌باشند.

مقا‌یسه CRM و CEM

CEM (CXM)

CRM

 

بازاریابی

فروش

تأکید بر

درک چرخه حیات مشترى (عمر مشترى) و فراهم کردن تجربه شخصی‌سازی‌شده در تمام نقاط تماس

مد‌یر‌یت و خودکار سازى مسیرهای (کانال‌‌ها) فروش و حفظ تعاملات با مشترى

افزا‌یش وفادارى و حما‌یت از سازمان، بازگشت سرما‌یه

(ROI) و کاهش تنش‌‌هاست

افزا‌یش رضا‌یت مشترى به‌وسیله فراهم کردن خدمات بهتر و مد‌یر‌یت بهینه مسیرهای فروش

ارزش سازمان براى مشترى

ارزش مشترى براى سازمان

افراد و تعامل‌‌ها

سیستم‌ها و تراکنش‌‌ها

ارزش‌هاى عاطفی (هوش مجانی)

عملکرد‌ها (Function) و ارزش‌هاى عملکردى

 

 

در صورت تمایل به دریافت/ بهره‌گیری از خدمات و محصولات مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار و یا فعالیت خود، با ما تماس بگیرید.


0 نظر

ارسال پیام

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.